که با چشمان زیبایت مرا دیوانه ام کردی...
من از شوق تماشایت...
نگاه از تو نمیگیرم....
تو زیباتر نگاهم میکنی اینبار....
ولی...افسوس...این رویاست....
تمام آنچه حس کردم،تمام آنچه میدیدم....
تو با من مهربان بودی...
واین رویا چه زیبا بود....
ولی.... افسوس.... که رویا بود....
ما را در سایت تبريك دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 58
میدانی؟
همه را امتحان كرده ام!
قرص خواب و مسكن...
روانشناس...
خنده های زوركی...
هندزفری توی گوش و گریه كردن...
سیگار و مشروب...
دوستان جدید...
دل من این حرفها حالیش نمیشود!
آغوشت را میخواهم...
برگرد...
تبريك...ما را در سایت تبريك دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 48
فرصت ما تموم شده، باید از این قصه بریم
فرقی نداره من و تو، کدوممون مقصریم
خاطرهها رو یادمه، لحظه به لحظه مو به مو
هیچی رو یاد من نیار، اونقد خرابم که نگو
ما را در سایت تبريك دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 68
کاش بودی و مرا ازین حجم سرد نامردمی ها نجات میدادی... همین..
ارام میشوم اگر بدانی حرف هایم به همین راحتی که میخوانی نوشته نشده اند..
تبريك...ما را در سایت تبريك دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 67